راه نو

خرید بک لینک
 

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من

دلِ

من

داند

و

من

دانم

و

دل

داند

و

من... 

#مولانا

راه نو...

ما را در سایت راه نو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:56

کوچه...بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتمهمه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتمشوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودمشدم آن عاشق دیوانه که بودمدر نهانخانهجانم گل یاد تو درخشیدباغ صد خاطره خندیدعطر صد خاطره پیچیدیادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیمپر گشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیمپر گشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیمساعتی بر لب آن جوی نشستیمتو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهتمن همه محو تماشای نگاهتآسمان صاف و شب آرامبخت خندان و زمان رامخوشه ماه فرو ریخته در آبشاخه ها دست بر آورده به مهتابشب و صحرا و گل و سنگهمه دل داده به آواز شباهنگیادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن راه نو...ادامه مطلب

ما را در سایت راه نو دنبال می‌کنید

برچسب: کوچه,فریدون,مشیری, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:00

اگر چشمت شب یلداست،من درگیر پاییزمکه هر شب پشت یک شیشه، برایت اشک می ریزمزمستانم، مرا یلدا نشین چشم هایت کنکه از باران فراوانم، که از مهتاب لبریزمغزل می خوانم امشب، بیت در بیتش تویی انگارتویی آن شاه بیتی که به پایش شعر می ریزمبیا امشب کنارم،عشق دم کردم،به زن بر دفوَ مولانا بشو تن تن بخوان، من شمس تبریزمشرابی از لبت می جوشد و مستم کن از عطرتبکش آغوش ،روحم را که شبگردی غم انگیزمبیاور گیسوانت را رها کن روی دوش بادکه از گل های نیلوفر درین دنیا بپرهیزمدلم مانند طفلی راه گم کرده پریشان استکمک کن تا ازین پس کوچه ها آرام برخیزم"همه کارم زِ خود کامی به بد نامی کشید آخر"که یلدایی دگ راه نو...ادامه مطلب

ما را در سایت راه نو دنبال می‌کنید

برچسب: یلدا, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:00

از دور که نگاه می کنیم، خوشبختی همیشه مال خانه ی بغلی است. چمن خانه ی خودمان زرد است و سبزی نصیب چمن خانه ی همسایه است. داشته هایمان را نمی بینیم، چشممان پی داشته های دیگران است، فلانی سفر زیاد می رود، فلانی چه خوشحال است همیشه می خندد، فلانی زیباست، خوش هیکل است، فلانی آرام است خوب خرج می کند. فلانی هر روز مهمانی می رود، مهمانی می دهد. یادمان می رود آدم ها اینجا، توی اینستاگرام از خوشی هاشان می نویسند، اینجا نمایشگاه خوشی هاست، رو به دوربین ایستادن و لبخند زدن ها. مهمانی ها، تولدها، سفرها، کافه رفتن ها، سلفی گرفتن ها...اینجا جای خوبی برای تقسیم شادی هاست، رو به لنز دوربين تا آنجا که ممکن اس راه نو...ادامه مطلب

ما را در سایت راه نو دنبال می‌کنید

برچسب: خوشبختی,یعنی, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:00

اتیه:

زن کیست....؟؟؟؟!!!!

اولین کسی که با دیکتاتوری عظیم فرعون دلیرانه به پا خواست...یک مرد نبود بلکه یک زن بود....(بانو آسیه)

اولین کسی که از مبارکترین آب روی زمین زمزم نوشید مرد نبود بلکه یک زن بود...(هاجر خاتون)

اولین کسی که به محمد المصطفیﷺ ایمان آورد مرد نبود بلکه یک زن بود... (بانو خدیجه)

اولین کسی که خونش برای اسلام ریخته شد و شهید شد یک مرد نبود بلکه یک زن بود....(بانو سمیه)

می نویسیم تا همه بدانند.... *زن_افتخار_است...* اگر قدر خودش را بداند....????

راه نو...

ما را در سایت راه نو دنبال می‌کنید

برچسب: کیست, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 4:00

صفحه بندی